blog-image

december 7, 2022

Jurjen van de Ridder uit ‘s-Hertogenbosch

Vorige keer was er iets misgegaan met de haal- en brengservice, omdat mijn auto niet werd opgehaald. Toen zat ik te wachten, omdat ik nooit bericht had ontvangen. Aangegeven dat ik dit keer wel echt wilde profiteren van die haal- en brengservice. Uiteindelijk had ik een afspraak, waarbij dat niet kon. Gebeld. En één van de werknemers van ServiceRight heeft moeite gedaan om verschillende autobedrijven te bellen. Helaas wel zonder positief resultaat. Maar alsnog wel erg fijn dat hij moeite voor mij heeft gedaan. Dat wordt gewaardeerd.

Autobedrijf waar ik nu ben geweest, kon mij een leenauto geven. Dat vond ik erg fijn. De service en het onderhoud dat het Autobedrijf mij heeft gegeven, ben ik ook erg tevreden over. Al met al ging het dus niet helemaal hoe ik het wilde, maar ben ik wel tevreden over de genomen moeite en oplossing.